توجه به دکور مغازه شال و روسری باعث میشود تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید. دکور مغازه خود را برای فروش بیشتر به ما بسپارید..همانطور که بسیاری از دوستان مغازه دار نیز قبل تر از این به ما سپرده بودند.مغازه شما مانند خانه ی دوم شما است و چه بسا دکور آن برای شما خیلی مهم باشد تا بتوانید فروش عالی ای داشته باشید پس دست روی دست نگذارید و به فکر مغازه خود باشید. آنچه را که میخواهید به دست آورید در نظر بگیرید، بودجه تعیین کنید و یک تم اصلی انتخاب کنید. تاکتیک دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که شما میخواهید از این مسیر استفاده کنید تا مشتریان خود را به قسمتهای انتهایی مغازه هدایت کنید؛ بنابراین، برای مثال، در انتهای مسیر، از یک سری محصولات جذاب و زیبا و با قیمت پایین استفاده کنید تا توجه آنها را به خود جلب کند. اگر شما صاحب کسب و کار خوراکی یا در صدد باز کردن آن هستید، از در نظر گرفتن فضای باز در پیاده رو ، بالکن غافل نشوید. زیرا این کار باعث نارضایتی مشتریان پس از خرید می شود.
نکته مهمی که در این خصوص به آن توجه داشت؛ این است که استفاده از نور یا شیشه های رنگی به دلیل خطای دید مشتری در انتخاب رنگ محصول و کالای مورد نظر خود باعث نارضایتی و بی علاقگی او در خرید آن طراحی داخلی مغازه شیک محصول خواهد شد. ورودی اصلی فروشگاه یک نقطه ی مهم و فوق العاده هوشمندانه برای نمایش کالای جدید هست. اجرای یک ویترین جذاب می تواند مشتری را به سمت خود جلب کند، یک کالای کمفروش را تبلیغ کند ، یک حراج را اعلام کند یا محصولات جدید را برجسته کند. طراحی داخلی مغازه برای این بخش از فضای آن باید به گونه ای باشد که به فرد مشتری بابت حضور در آن قسمت از فروشگاه احساس راحتی، آرامش و اعتماد را القا کند و تا زمان آماده شدن و بسته بندی محصول می توان فضایی را برای استراحت و نشستن مشتری نیز در نظر گرفت. بدین ترتیب تنها با انتخاب متریال مناسب نمی توان نمای داخلی و نمای بیرونی یک ساختمان را به زیبایی اجرا کرد، بلکه داشتن تخصص نیز لازم و ضروری است. اگر شما به شرکت و طراح دکوراسیون مغازه هستید که در این زمینه تخصص و تجربه ی کافی را داشته باشد، ما به شما شرکت طراحی دکوراسیون آوگون را معرفی می کنیم.
به دفعات مشاهده شده است که افراد کم تجربه و غیر متخصص در اجرای کامپوزیت نما ناتوان بوده و معمولا با کمترین کیفیت ممکن این کار را انجام می دهند. برای این کار می توانید از پارتیشن مغازه استفاده کنید. مثلا طراحی یک مغازه لباس فروشی با یک مغازه لوازم آرایشی یا اسباببازی فروشی کاملا متفاوت است. مثلا در یک بوتیک اسباببازی فروشی نباید از رنگهای تیره استفاده کرد، مسلماً باید از رنگهایی باشد که کودکان را به داخل بوتیک بکشاند و برای آنها جذاب باشد. با ثبت موفقیت در مورد آن ، می توانید سال آینده مشابه آن ویترین را دوباره ایجاد کنید ، یا اگر طرح ویترین تاثیر خوبی روی فروش نداشت ، می توانید مطمئن شوید که در آینده اشتباهات مشابه را تکرار نمی کنید. احساس سردرگمی فرد در مشاهده و انتخاب کالا و اجناس مورد نظر خود از بین انواع محصولات متنوع فروشگاه تاثیر منفی بر فروش خواهد گذاشت و ممکن است او را مجبور به ترک محل مورد نظر کند. هنگامی که طرحهایی برای نمای مغازههای جدید یا تغییرات موجود در نمای مغازه های قدیمی پیشنهاد میشود، اصول طراحی باید همراه با هر درخواستی در نظر گرفته شود.
برای اجرای نمای کامپوزیت نیاز است ابتدا طراح و متخصص، کار را بازدید کرده و بر اساس ابعاد موجود، ورق های کامپوزیت سفارش داده شوند. امروزه از ورق کامپوزیت به عنوان زمینه تابلو های سر درب مغازه بسیار استفاده می شود . رنگ نانو لایه بعدی بوده که بر روی ورق آلومینیومی قرار می دهند. نورپردازی: در صورت امکان باید نورپردازی کانونی روی مهم ترین قسمت ویترین باشد. استفاده ی هوشمندان از نورپردازی برای ویترین ها این هست که از آن به صورت استراتژیک استفاده بشه و چشم خریداران رو به صورت مستقیم تحت تاثیر قرار نده و ایجادخیره گی نکنه. به طور معمول ، شما مستقیم وارد فروشگاهتان میشوید و توجهی نمیکنید. نام فروشگاهتان و یک شماره تماس، کافی به نظر می رسد.
پس از آن دوباره یک لایه ورق آلومینیومی قرار می گیرد. سپس یک لایه چسب ضد خش بر روی رنگ نانو قرار می گیرد. لایه بعدی چسب بوده و سپس یک لایه پلی اتیلن قرار داده شده و سپس یک لایه رنگ بر روی پلی اتیلن قرار داده شده است. ایده پردازی و ساختار شکنی در ابداع طرح های جدید برای دکوراسیون داخلی مغازه از جمله عوامل تاثیر گذاری است که به شدت بر روی جلب توجه مشتری و جذب او نقش داشته و این کار به افزایش سرعت پروسه معرفی و تبلیغ برند خود به دیگران کمک خواهد کرد.
نورپردازی در مغازه شال و روسری باید طوری باشد که مشتری رنگ واقعی کالا را مشاده نماید. دکوراسیون و طراحی نمای مغازه شامل فاکتور های از قبیل زیباسازی نما مغازه با مصالح مدرن، رنگ آمیزی، نورپردازی به ویژه در شب و… ویترین و دکوراسیون مغازه باید طبق یکسری اصول، استاندارد، و همچنین نکات بازاریابی همراه با ایدههای ناب و خلاقیت طراحی شود. در دکوراسیون داخلی آرایشگاه ها باید از ست های مبلمان استفاده کرد و همچنین به جنس و رنگ کف پوش ها توجه ویژه ای نمود. در واقع تیم طراحی ویترین تبدیل به هنرمندانی می شن که از نور ، رنگ و موادی استفاده می کنه که یا از جنس محصول هست یا کمک می کنه که محصول بهتر از چیزی که هست به چشم بیاد. دکوراسیون بوتیک باید به گونه ای باشد تا هر فردی که به مغازه شما می آید نیاز شدید به خریدن لباس را احساس کند و علاوه بر این دکوراسیون داخلی بوتیک بر روی رضایت مشتری و خرید جنس تاثیر می گذارد. جعبه ابزار مورد نیاز، کالا و هر نوع پیشنهاد را جمع کنید.
اگر نمای فروشگاه شما به اندازه کافی خوش شانس است که یک یا چند ویترین داشته باشد، شما باید یکی از موثرترین (و کم هزینه ترین) روش تبلیغات را در اختیار خود داشته باشید. لوازم آرایشی که از لحاظ اندازه کوچک و کم حجم هستند، مانند مداد چشم و مداد ابرو، باید به صورت چندتایی کنار هم قرار گیرند تا بهتر توجه مشتری را جلب کنند. اغلب برای یک عمر کوتاه طراحی شده است، با مواد ارزان قیمت که به بافت بصری گستردهتر احترام نمیگذارند.و جذب مشتری بسیار پایینی دارد. از اونجایی که ماهیت طراحی فضاهای فروشگاهی ایجاب می کنه که با توجه به فصل ها و مناسبت ها به طور مداوم به روز و بازطراحی بشه، ساماندهی اغلب ناهنجاری هایی که در نمای ساختمان های تجاری وجود داره کار رو سخت تر می کنه. این ساماندهی به رسیدن به یک طراحی منسجم از فضای داخلی و خارجی فروشگاه کمک می کنه. بنابراین با توجه به اهمیت موضوع طراحی دکوراسیون مغازه که به آن اشاره کردیم، اگر دکوراسیون فضای تجاری به صورت حرفهای و استاندارد انجام شود، در مدت زمان نه چندان طولانی، پس از این طراحی تغییرات اساسی در میزان جذب مشتری و فروش به دست خواهد آمد. مجموعه پانیذ پوش، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع شال و روسری آغاز کرد.
آیا آن ها عجله دارند و می خواهند هر چه سریع تر به خواستهی خود برسند یا می توانند وقت خود را صرف فکر کردن و انتخاب صبورانهی کالا کنند؟ گرمی و جذابیت فوقالعاده ترمووود شرایطی را فراهم میآورد که مشتریان ناخواسته وقت بیشتری را همراه با آرامش و لذت در فروشگاه مورد نظر صرف میکنند. طراحی نمای بیرونی رستوران در قیاس با طراحی داخلی از اهمیت بیشتری برخوردار میباشد.بنابراین، ما باید درباره نکات موثر در طراحی نمای رستوران جستجو کنیم. شن و ماسه و سیب باعث شد تا مشتریان خود را در ساحل یا پیاده روی در حال عکس گرفتن تصور کنند. به عنوان مثال ، می توانید ماسه و صدف را با فلیپ فلاپ روی میز بگذارید. برای این که محصولات آویزان شده سُر نخورد، بهتر است شال و روسری را روی میله گره بزنید. شال و روسری به عنوان یکی از ملزومات ضروری خانمهاست که از تنوع زیادی در بازار برخوردار هستند.
برای مشاهده نمونه هایی دیگر از پروژه های انجام شده توسط استودیو معماری بوم تبریز به صفحه پروژه های ما مراجعه فرمایید. لذا هزینه و قیمت طراحی دکوراسیون مغازه پس از انجام طراحی مشخص می شود. اگر شما نیز به دنبال دکوراسیون شیکی برای مغازه یا فروشگاه خود هستید تا پایان این مطلب همراه ما باشید. تابلو مغازه: حروف برجسته و جنسی که دارند یا نوری که ایجاد میکنند اگر درست انتخاب شوند می توانند جذابیت ویترین را چندین برابر کنند. چرا که میزان جذب مشتری را چند برابر می کند. با فرض اینکه مشتری ها به طور ناخودآگاه به سمت راست خود میپیچند و ما آنها را در مسیری پادساعتگرد هدایت کرده ایم، به طور منطقی صندوق باید در سمت چپ ورودی قرار بگیرد. در این بازه زمانی بیشتر افراد رستوران را بر اساس فضای بیرونی خود انتخاب می کنند چون دوست دارند در هوای مطبوع یا زیر ستارگان شام خود را میل کنند. این موضوع کمک می کند تا وزن سازه کاهش چشمگیری داشته باشد و از طرفی پس از مدت زمانی شاهد سقوط ورق های کامپوزیت مانند سنگ نما نمی باشیم.
در طراحی دکوراسیون مغازه در تبریز باید در نظر داشت که اولین تصویری که به بازدیدکننده ارائه میشود چه چیزی است و در طراحی دکوراسیون مغازه، طراحی نورپردازی مغازه و چینش و قیمت گذاری اجناس موجود در آستانه وسواس زیادی خرج شود تا تیر اول با دقت و قدرت مناسب به قلب و چشم مشتری شلیک شود. نورپردازی تابلو یکی از راه هایی است که آن را جذاب تر می کند. یکی از این روش ها پوشاندن بخشی از فضا برای برجسته کردن کالایی خاص در میدان دید خریدار است. ویترینی که خیلی روشن تر از حد معمول طراحی بشه در چشم افراد می تونه کور رنگی ایجاد کنه، مردم نمی تونن محصولات نمایش داده شده را ببینند و نسبت به طراحی داخلی فروشگاه هم احساس مساعدی نخواهند داشت. ترکیب رنگی که برای دکوراسیون داخلی فروشگاه انتخاب می کنیم، مشخص میکند که اجناس فروشگاه چقدر به چشم بیاید. تجربه ی تکرار نشدنی تر و خاصی را برای مشتری ایجاد میکند. خیلی وقت ها همین لزوم پرسیدن بدون اینکه بتوانید با تماشای ویترین یا حتی تابلو مغازه آن را بدانید، مشتری را از خرید منصرف کرده و به سراغ رقیبانتان می فرستد. واقعیت این است که هدف از طراحی ویترین یک فضای تجاری، این نیست که صرفا خاص و متفاوت با سایر فروشگاه های مشابهش به چشم برسد، بلکه دیزاین آن باید به نحوی باشد که بیینده را ترغیب به ایستادن، تماشای اجزا و محصولات فروشگاه و نهایتا ورود به درون مغازه کند.
در این حالت، اگر عدم تقارنی وجود داشته باشه، ذهن ما عناصر نامتقارن یا نامتعادل را متعادل می کنه و به ما اجازه می ده تمرکز بیشتری رو کالا داشته باشیم. طراحی ویترین و حوزه ی نمایش کالا در این قسمت بسیار مهم هست چون با ارتفاع و زاویه دید مشتریان ارتباط مستقیم داره. شعار خلق طرح هایی جدید است و نه الگو برداری از طرح های دیگران به همین سبب معتقد هستیم با ما می توانید بهتر و سریع تر دیده شوید چرا که طرح هایی که برایتان انتخاب خواهیم کرد را تا به حال نمونه ان در جایی اجرا نشده است و در واقع شما اولین نفری هستید که از طرحی که برایتان پیاده سازی می کنیم استفاده خواهید کرد.در این خصوص و برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس گرفته و یا از بخش پشتیبانی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم را دریافت نمایید.
در واقع ، نما به عنوان یک تبلیغ برای فروشگاه داخل عمل می کنه و تابلوها و سطوح شیشه ای نما، با هدف نمایش بیشتر ساخته و پرداخته می شن. درستی انتخاب شما برای چیدمان مناسب محصولات، بستگی به تعدادی از عوامل مانند اندازه فروشگاه، محصولاتی که میفروشید و از همه مهمتر، بازار هدف شما دارد. این نوع از متریال را معمولا به صورت چند لایه از مواد مختلف تولید و روانه بازار می کنند. در این سبک برخلاف سبک رومی از تزئینات زیادی استفاده نمی شود. برخی از فروشگاهها که در یک مرکز تجاری یا ساختمان دیگر واقع شده اند ممکن است فاقد ویترین باشند، اما ناامید نشوید. استفاده از طراحی نمای تجاری بصورت تک رنگ یک نقطه تمرکز ایجاد می کند ، این موضوع باعث برجسته شدن فروشگاه می شود، شما میتوانید رنگ موردنظر را براساس محصولات فروشگاه یا یک برند خاص انتخاب کنید و توجه بیشتری را به خود جذب کنید. در طراحی داخلی فروشگاه های بزرگتر به بخش ورودی بهای بیشتری داده می شه چون حجم افرادی که به فضا وارد یا از اون خارج می شن بیشتره و در نتیجه، افراد در موقع ورود به فضا یا خروج از اون ممکنه به بحث و گفت و گو بایستند.