گرچه این محدودیت در بسیاری توسط بسیاری از سایتهای پذیرنده رپورتاژ تعیین شده است، اما به این معنا نیست که شما باید حتماً سه لینک از سایت خودتان را در متن رپورتاژ قرار دهید. در برخی موارد، بسته به صفحه ای که قصد لینک سازی برایش دارید، بهتر است که تنها از یک لینک در رپورتاژ به صورت کلیک ایبل یا معمولی استفاده کنید. تهیه رپورتاژ آگهی باید به یک تیم حرفه ای سپرده شود؛ فرقی نمی کند که رپورتاژ قرار است به صورت مصاحبه شخصی باشد یا یک متن خبری، این کار باید طبق اصول حرفه ای دیجیتال مارکتینگ و سئو انجام شود. برخلاف تصور بسیاری از افراد، گوگل برای انجام هرکاری از الگوریتم و ربات استفاده نمیکند. بلکه در برخی موارد، خصوصاً مواردی که به دنبال ردپای چیزی عجیب است، از نیروی انسانی کمک میگیرد.
خرید رپورتاژ آگهی از سئو روز هم از نظر وقت و هم هزینه برای شما به صرفه تر خواهد بود. یا رپورتاژ آگهی در واقع خبر تبلیغاتی است که در سایت های مختلف منتشر می شود و دارای پیوندهای مربوطه و تصاویر جذاب برای راهنمایی سریع کاربر به صفحه است. در سایر کشورها ، تبلیغات به عنوان دیجیتال PR شناخته می شود ، زیرا آنها معتقدند گزارش دهی آگهی یکی از مهمترین راه های رشد PR کسب و کار شما است. 3- به صورت PBN و یا شبکه ای رپورتاژها و بک لینک های خود را ایجاد کنید.
اصلیترین و مهمترین عامل برای انتخاب رپورتاژ آگهی، بررسی مطالب منتشر شده توسط ناشر است. بنابراین، پیش از بررسی هریک از مواردی که در ادامه آورده شدهاند، باید متنهای منتشر شده رپورتاژ آگهی را بررسی کنید. البته ممکن است بخواهید متن رپورتاژ آگهی را خودتان تنظیم کنید که برای این کار باید با نحوه نوشتن متن رپورتاژ آگهی آشنا باشید. اما حتی در این حالت هم میتوانید با بررسی متنهای منتشر شده قبلی ناشر، کیفیت کار آنها را ارزیابی کنید.
در هنگام خرید رپورتاژ آگهی، به چه نکاتی باید توجه کرد؟
خرید رپورتاژ آگهی ارزان سفارش رپورتاژ خبری و تبلیغات بنری در مجله تصویر زندگی | گلدلینک
این موضوع باعث شده بسیاری از سئو کاران با وجود آشنایی با زبان انگلیسی، پروژه های خارجی ادامه مطلب را قبول نکنند. اگر می خواهید از این بعد هم بهترین نتیجه را بگیرید، نیازمند یک محتوای ارزشمند و کاربردی هستید! در واقع کاربران به عنوان یک مطلب ارزشمند وارد صفحه رپورتاژ آگهی شما می شوند و اگر محتوای شما نتواند نیاز کاربر را پاسخ دهد، نمیتوانید از بعد تبلیغاتی آن بهترین نتیجه را بگیرید. برای انجام این کار میتوانید از ابزارهایی مانند Ahref و MOZ استفاده کنید. بعد از شناسایی سایتها، لینکهای مربوط به رپورتاژها را بررسی کنید. به عنوان مثال بررسی کنید از چه برچسبهایی برای انتشار رپورتاژ استفاده شده است.
- با چند کلیک میتوانید سفارش محتوای رپورتاژ را در نویسش ثبت کنید.
- برای انتشار رپورتاژ خبری از خبرگزاری ها و وب سایت های معتبر استفاده کنید؛ دقت داشته باشید این اعتبار علاوه بر اعتماد عمومی، اعتماد گوگل و موتورهای جستجو را هم شامل شود.
- اگر کلمه کلیدی هدف به صفحه دیگری از سایت لینک شده باشد عملا این فرآیند به درستی انجام نخواهد شد.
- وقتی رپورتاژ خبری شما در وبسایت ها معتبر منتشر شود، بک لینکی که به دست می آید نیز با کیفیت و معتبر است.
اگر بنا به هر دلیلی این مهم بهدرستی انجام نشود علاوه بر این که نمیتواند بهخوبی وبسایت شما را به کاربران معرفی کند بلکه اثرات منفی نیز بر وبسایت شما برجای خواهد گذاشت. برای داشتن فروش بیشتر و فعالیت موفق توی این فضا نیاز به تجربه و طی کردن یک مسیر صحیح هست. نشونت در کنار شماست تا با خدمات دیجیتال مارکتینگ همچون طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و ارائه مشاوره به شما کمک کنه بتونید این مسیر صحیح رو بدون دغدغه طی کنید. ما اقدام به خرید رپرتاژ آگهی می کنیم چون یکی از سیگنال های رتبه بندی گوگل هست. در واقع شما با رپورتاژ آگهی به گوگل اعلام می کنید که وب سایت شما داری اعتبار بسیار بالایی بوده که سایت های دیگری اقدام به لینک دادن به سایت شما کردند. منابع مجله ای-خبری اختصاصی نشونت جزو بهترین و معتبرترین منابع جهت انتشار رپورتاژ آگهی شما هستند.